Shop Mobile More Submit  Join Login

SELLING MY CANON 450D KIT!

Journal Entry: Wed Jun 16, 2010, 1:49 PM
  • Mood: Adoration
  • Listening to: akon . beautiful
  • Drinking: water
Add a Comment:
 
:iconanoya:
Anoya Featured By Owner Jun 18, 2010   Photographer
And you should be! :giggle:
Reply
:iconanaxfernandez:
anaxfernandez Featured By Owner Jun 16, 2010  Professional Photographer
7D... :heart: Congratulatios ;)

Good luck with the sale! I'm selling my 400D too xD
Reply
:iconhaitran1989:
haitran1989 Featured By Owner Jun 16, 2010  Student Photographer
7D is extremely good... Congrats :clap:
Reply
:iconfr34kz:
Fr34kZ Featured By Owner Jun 16, 2010  Hobbyist Photographer
Body + Standard Objektiv + Macro Objektiv 450€? hmm.... ist ne Überlegung wert...
Reply
:iconanjaroehrich:
AnjaRoehrich Featured By Owner Jun 17, 2010
:eyes:
Reply
:iconfr34kz:
Fr34kZ Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist Photographer
hrhr :D
Reply
:iconstichflamme:
Stichflamme Featured By Owner Jun 16, 2010  Hobbyist Photographer
wieviel willst etwa dafür?
Reply
:iconanjaroehrich:
AnjaRoehrich Featured By Owner Jun 16, 2010
noch mit dem macro dazu dachte ich so an die 450 euro
Reply
:iconstichflamme:
Stichflamme Featured By Owner Jun 16, 2010  Hobbyist Photographer
hmm, dann lohnts sich weniger als 2. kamera. viel glück beim verkaufen
Reply
:iconnightrose64:
Nightrose64 Featured By Owner Jun 16, 2010  Student Photographer
not gonna miss him? :P
Reply
:iconanjaroehrich:
AnjaRoehrich Featured By Owner Jun 16, 2010
of course but my new bf will be even hotter :D
Reply
:iconnightrose64:
Nightrose64 Featured By Owner Jun 16, 2010  Student Photographer
lucky girl.. i wonder if you could handle him :eyes:
Reply
:iconthej0urnal:
TheJ0URNAL Featured By Owner Jun 16, 2010
omg you lucky thing, getting a Canon 7D!!! (yay i'm the first to comment!!)
:huggle:
Reply
:iconanjaroehrich:
AnjaRoehrich Featured By Owner Jun 16, 2010
:lmao:
Reply
:iconkamimotonajirei:
KamiMotoNajiRei Featured By Owner Jun 16, 2010
i want it! OwO
Reply
:iconanjaroehrich:
AnjaRoehrich Featured By Owner Jun 16, 2010
if this is an honest comment please note me
Reply
:iconkamimotonajirei:
KamiMotoNajiRei Featured By Owner Jun 16, 2010
i just did. (:
Reply
Add a Comment:
 
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 16, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
280
Favourites
0
Comments
47
×